mandag den 15. august 2011

Alenetid :O)

Så er kæresten sendt til Tyskland, og jeg har hele huset for mig selv til på fredag :O) Det er nu lækkert med noget alenetid engang imellem, så jeg nyder det i fulde drag, imens jeg selvfølgelig glæder mig til, han kommer hjem igen :O)

Eftermiddagen har stået på træning med en veninde, og nu er der dømt sofahygge med Alt for Damerne, friske jordbær og vindruer - ren tøsehygge! :O)

Resten af ugen fortsætter i samme stil. I morgen står den på træning med en dejlig veninde, onsdag har barndomsveninden inviteret på middag, og torsdag kommer to andre skønne veninder og spiser til aften :O) Så er det til gengæld også planen at fredag står i alene-hyggens-tegn med en god film, snolder og stængerne slået op i sofaen! :O)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar